Cashper

Spørgsmål og svar

Vælg beløb
Kr.   100
Kr. 2.000
Kr. 20.000
Løbetid
3 måneder
6 måneder
Ydelse
Kr.  
Valgte beløb 100 Gebyr 0,58
Tilbagebetalingsbeløb
Forfaldsdato 01-01-0000 ÅOP 15%

Din venlige financerer

  • Enkelt: behandling med kun 3 trin
  • Hastighed: 10 minutters respons
  • Forpligtelse og 100% sikkerhed

Hvorfor skal jeg vælge Cashper.dk?

Det er meget enkelt, vi er det førende selskab i kortfristede personlige lån. Vi skelner vores troskab, pålidelighed og diskretion; men især hvad vores kunder værdsætter mest er hastigheden og kvaliteten af den leverede service. Vi har et kvalificeret personale, som vil besvare alle dine spørgsmål og gennemgå din låneanmodning på en hurtig og effektiv måde.

Hvordan kan jeg ansøge om et lån med Cashper.dk?

Det er meget nemt. Du udfylder din ansøgning på vores hjemmeside og dine oplysninger bliver gennemgået af vores valideringsværktøj, som vi benytter. Har du spørgsmål, kan du ringe til os på +45 78 72 92 57 og en af vores ansatte vil informere dig.

Hvordan kan jeg vide om mit lån er godkendt?

Når vi har modtaget de nødvendige oplysninger vil vi sende dig en bekræftelse på at vi har modtaget din ansøgning. Derefter vil vi kigge din ansøgning igennem og give dig en meddelse om du er blevet berettiget til et lån eller ej.

Kan jeg søge et lån, selvom jeg står registreret i RKI?

Nej, desværre. Ifølge vores Vilkår og Betingelser kan man ikke søge om et lån hvis man er registreret i RKI.

Må der være overtræk på mit kort, hvis jeg skal tilmelde et?

Nej, der må ikke være overtræk på dit kort, som du vil tilmelde til din afdragsaftale, da vi skal være sikker på, at der er nok dækning på og at den er aktiv.

Kan man finde en løsning til sin afdragsaftale, hvis man nu har svært ved at afvikle sin gæld

Vores indfrielsesafdeling kan sagtens hjælpe dig med en løsning, hvis det er muligt. Ring til dem på 78 72 94 13 eller skriv til dem på indsamling@cashper.dk.

Hvordan kan jeg indfri min kredit?

Hvis du ikke er bagud med nogle af dine afdrag, har du mulighed for at indfri din kredit. Du skriver til indsamling@cashper.dk eller ringer til dem på 78 72 94 13.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan logge ind på min konto/profil?

  1. Har du aktiveret din konto? Klik på det link vi har sendt dig til din e-mail adresse.
  2. Har du glemt din adgangskode? Ingen problem: klik her: https://www.cashper.dk/account/forgot-password og du vil modtage en e-mail til, at nulstille din adgangskode.
  3. Virkede dette ikke?
    a. Modtog du en e-mail fra os? Hvis ikke, kan det være den endte i din spam-filter (uønsket indbakke). Hvis det fortsat ikke er havnet i din indbakke, skal du kontakte vores kundesupport info@cashper.dk.
    b. Kan du ikke ændre adgangskode? Minimumskrav er mindst 6 tegn, inkl. bogstaver og tal (mellem a-z og 0-9)
    c. Oplever du fortsat problemer? Kontakt vores kundesupport via info@cashper.dk

Hvilke dokumenter skal jeg bruge for at søge om et lån med Cashper.dk og hvordan sendes det?

Du skal ikke sende os nogle dokumenter! Vi spørger dig kun om at logge ind på din digitale bank gennem vores værktøj og bekræfte dit CPR-nr. med NemID. Vi bruger dette værktøj til at validere din bankkonto du gerne vil benytte til at modtage dit lån, og for at kunne evaluere din økonomiske forholde. Vær helt tryg og sikker med vores service. Vi behandler alle dine personlige oplysninger med fortrolighed.

Hvornår har jeg pengene på min konto?

Efter du er tilmeldt til en betalingsservice, bliver dit lån udbetalt. Der går normalt op til 1-2 time(r). Det du skal gøre er, at tilmelde et betalingskort til din afdragsaftale inde på din brugerprofil. Ligeså snart du har fuldført det trin, udbetaler vi pengene.

Hvordan kan jeg returnere lånet?

Du kan afdrage på dit lån med vores afdragsplan, som er tilgængelig for vores kunder inde på deres profil.

Kan jeg udskyde mit lån?

Det kan ske at du ikke kan betale dit lån tilbage på den aftalte dato ifølge låneaftalen. Venligst kontakt vores indfrielsesafdeling på telefon nr. +45 78 72 94 13 eller send en e-mail til indsamling@cashper.dk. Vi kan arrangere en ny aftale med dig.

Kan jeg foretage en tidlig annullering?

Ja, du har mulighed for at foretage den fulde annullering forud for dit lån. I så fald skal du kontrollere betingelserne ved at ringe til os på +45 78 72 92 57.

Hvordan kan jeg anmode om et nyt lån?

Det er nemt og enkelt: hvis du har afviklet for dit forrige lån, er det muligt at optage et nyt lån.

Du skal gøre følgende:

• Send en SMS til (+45) 92 45 05 03 med teksten ”Nyt kredit”
• Skriv en e-mail til info@cashper.dk og anmod om et nyt lån.
• Ring for mere info til (+45) 78 72 92 57