Cashper

Spørgsmål og svar

Vælg beløb
Kr.   100
Kr. 3.000
Kr. 20.000
Løbetid
3 måneder
6 måneder
Ydelse
Kr.  
Valgte beløb 100 Gebyr 0,58
Tilbagebetalingsbeløb
Forfaldsdato 01-01-0000 ÅOP 15%

Din venlige financerer

  • Enkelt: behandling med kun 3 trin
  • Hastighed: 10 minutters respons
  • Forpligtelse og 100% sikkerhed

Hvorfor skal jeg vælge Cashper.dk?

Det er meget enkelt; Cashper er det førende firma inden for online-lån. Vi værdsætter troværdighed, pålidelighed og deskretion og vores kunder værdsætter hastigheden og kvaliteten af vores service. Cashpers kvalificeret personale vil besvare alle dine spørgsmål og gennemgå din lån- og garantanmodning hurtigt og effektivt.

Hvordan kan jeg ansøge om et kautionist lån hos Cashper.dk?

Det er meget let. Du udfylder din ansøgning på vores hjemmeside, og dine oplysninger gennemgås af vores valideringssystemer. Når din ansøgning accepteres, sender vi et link til dig og din kautionist. Når kautionisten har afsluttet resten af ​​ansøgningen, udbetaler vi dit kautionist lån. Hvis du har spørgsmål, kan du ringe til os på 78 72 92 57 og en af ​​vores medarbejdere vil hjælpe dig.

Hvordan kan jeg vide, om mit kautionist lån er godkendt?

Når vi har modtaget de nødvendige oplysninger fra dig og din kautionist, sender vi dig en bekræftelse på, at vi har modtaget din ansøgning. Dernæst gennemgår vi ansøgningen og giver dig besked, om du er blevet godkendt til et lån eller ej.

Kan jeg søge et lån, selvom jeg står registreret i RKI?

Nej, desværre. Ifølge vores Vilkår og Betingelser kan man ikke søge om et lån hvis man er registreret i RKI.

Må der være overtræk på mit kort, hvis jeg skal tilmelde et?

Nej, der må ikke være overtræk på dit kort, som du vil tilmelde til din afdragsaftale, da vi skal være sikre på, at der er dækning på og at det er aktivt.

Kan man finde en løsning til sin afdragsaftale, hvis man nu har svært ved at afvikle sin gæld?

Vores indfrielsesafdeling kan sagtens hjælpe dig med en løsning, hvis det er muligt. Ring til dem på 78 72 94 13 eller skriv til dem på indsamling@cashper.dk.

Hvordan kan jeg indfri min kredit?

Hvis du ikke er bagud med nogle af dine afdrag, har du mulighed for at indfri din kredit. Du skriver til indsamling@cashper.dk eller ringer til dem på 78 72 94 13.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan logge ind på min konto/profil?

  1. Har du aktiveret din konto? Klik på det link vi har sendt dig til din e-mail adresse.
  2. Har du glemt din adgangskode? Ingen problem: klik her: https://www.cashper.dk/account/forgot-password og du vil modtage en e-mail til, at nulstille din adgangskode.
  3. Virkede dette ikke?
    a. Modtog du en e-mail fra os? Hvis ikke, kan det være den endte i din spam-filter (uønsket indbakke). Hvis det fortsat ikke er havnet i din indbakke, skal du kontakte vores kundesupport info@cashper.dk.
    b. Kan du ikke ændre adgangskode? Minimumskrav er mindst 6 tegn, inkl. bogstaver og tal (mellem a-z og 0-9)
    c. Oplever du fortsat problemer? Kontakt vores kundesupport via info@cashper.dk

Hvad er en kautionist?

Når låntagers ansøgning er behandlet, opretter vi et unikt link til kautionisten. Det eneste kautionisten skal gøre, er at klikke på linket og registrere sig online. Al kommunikation deles med dig og din kautionist.

din kautionist skal upfylde følgende krav:

Kautionisten skal opfylde følgende krav for at blive fundet egnet til at stille kautionen som sikkerhed for betalingen af det samlede beløb, du skal betale:

  • Bosiddende i Danmark og fast bopæl.
  • Ikke registreret i RKI.
  • Kautionisten skal min. være 30 år.
  • Have en stabil indkomst indenfor de seneste 11 måneder. Her godkendes 14-dags lønnede eller selvstændige ikke.
  • En månedlig indkomst på min. 10.000 kr.
  • Ingen udstående gæld hos os.
  • Ikke dele bankkonto med ansøgeren.

Hvorfor har jeg brug for en kautionist?

Hvis du har udfordringer med at få et banklån, kan et kautionist lån betyde, at du muligvis stadig kan låne de penge, du har brug for, uden at blive debiteret et urimeligt rentebeløb.

I modsætning til banker baserer vi vores udlånsbeslutning på venskab og tillid. Så selvom du ikke har den bedste kreditscore, men du har en garant som støtter dig, kan vi også støtte dig.

Kan jeg få et lån uden en kautionist?

Vi er en kautionistlångiver, hvilket betyder, at du har brug for en garant for, at vi kan bevilge dig et lån. Hvis du har en garant, er det en god indikator på, at nogen stoler på dig, og at vi kan gøre det samme.

Hvis din kredit score ikke betragtes som stærk nok til at få et banklån, kan alternativerne ofte være lån med høj rente og med ufleksible afdragsbetingelser. Ved at bede dig om at stille en kautionist, kan vi give dig det lån, du har brug for til en brøkdel af prisen i forhold til andre tilgængelige "dårlige kredit" lån.

Hvem kan være kautionist?

Næsten enhver kan være en garant, hvad enten det er venner, familie eller en arbejdskollega. Din garant skal være en, der kender dig godt, da I er nødt til at stole på hinanden.

Garanten kan ikke være kunde hos Cashper og skal have en anden bankkonto.

Uanset hvem du tænker på som garant, skal du huske, at din garant skal opfylde disse kriterier:

  • Minimum 30 år
  • har en dansk adresse
  • være boligejer eller have en god kredit score med en god betalingshistorik
  • og har råd til de månedlige tilbagebetalinger, hvis du ikke betaler.

Hvilke dokumenter skal jeg bruge for at ansøge om et kautionist lån hos Cashper.dk, og hvordan sendes det?

Vi skal slet ikke bruge nogle dokumenter. Vi beder dig blot om at logge ind på din netbank via vores sikre system og bekræfte dit CPR-nummer med NemID. Vi bruger dette system til at validere den bankkonto, du gerne vil bruge til at modtage dit lån og som vi skal bruge til at evaluere din økonomiske situation. Vores system er helt sikkert og vi behandler alle dine oplysninger fortroligt.

Hvornår har jeg pengene på min konto?

Det tager normalt mellem 1 til 2 timer. Alt du skal gøre er at tilmelde dit betalingskort til din kautionistlåneaftale på din brugerprofil. Så snart du har afsluttet dette trin, udbetaler vi pengene.

Hvordan kan jeg tilbagebetale kautionistlånet?

Du kan afbetale på dit lån via din brugerprofil på vores hjemmeside.

Kan jeg udskyde betalingenen på mit kautionist lån?

Hvis du ikke kan tilbagebetale dit lån på den aftalte dato i henhold til låneaftalen bedes du kontakte vores indsamlingsafdeling på telefon 78 72 94 13 eller via e-mail indsamling@cashper.dk, så kan vi lave en anden aftale med dig.

Kan jeg foretage en tidlig annullering?

Ja, du har mulighed for at foretage den fulde annullering forud for dit lån. I så fald skal du kontrollere betingelserne ved at ringe til os på +45 78 72 92 57.

Hvordan kan jeg ansøge om et nyt kautionist lån?

Det er enkelt og ligetil: Hvis du har haft et lån hos os tidligere, kan du ansøge om vores nye kautionist lån via din brugerprofil.

Du kan gøre en af følgende ting:

• Send en SMS til (+45) 92 45 05 03 med teksten ”Nyt kredit”
• Skriv en e-mail til info@cashper.dk og anmod om et nyt lån.
• Ring for mere info til (+45) 78 72 92 57